Wat is het SHADER_BUNDLE-bestand?
De SHADER_BUNDLE-bestandsextensie is voornamelijk een bijbehorende game-engine die wordt gebruikt in games die zijn geproduceerd door Avalanche Studios, waaronder:
- Oorzaak gewoon
- De Jager
- Oorzaak 2
- Renegade Ops
- The Hunter: Primal
- Rumble City
- Mad Max
- Oorzaak 3
- Final Fantasy XV
Het .SHADER_BUNDLE-bestand slaat waarschijnlijk grafische gegevens op die door de game-engine worden gebruikt.
Programma's die .SHADER_BUNDLE-bestanden kunnen openen
Avalanche Studios
Just Cause 3
|
Cross-platform |
Avalanche Studios
Mad Max
|
Cross-platform |
Avalanche Studios
Just Cause 2
|
Windows |
Hoe open je een .SHADER_BUNDLE-bestand?
Als u problemen ondervindt bij het openen van het bestand SHADER_BUNDLE, is het probleem in de meeste gevallen alleen het ontbreken van de juiste applicatie geïnstalleerd. Selecteer een van de programma's uit de lijst en installeer deze op uw apparaat. Het besturingssysteem zou automatisch de bestandsindeling SHADER_BUNDLE moeten associëren met het geïnstalleerde programma. Als dit niet het geval is, klik dan met de rechtermuisknop op uw SHADER_BUNDLE-bestand en selecteer in het menu "Openen met" . Selecteer vervolgens het geïnstalleerde programma en bevestig de bewerking. Nu zouden alle SHADER_BUNDLE-bestanden automatisch moeten openen met het geselecteerde programma.